شرح وظایف و اختیارات قائم مقام

  • نظارت دقیق و مستمر بر حسن اجرای امور تربیتی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، بهداشتی، درمانی، خدماتی ، استخدامی، انتصاب، مأموریت، اخراج، ترخیص و ارتقای اعضای هیأت علمی، توسعه مدیریت و منابع، استخدام، جذب، انتصاب، مأموریت ارتقاء و اخراج كاركنان و كلیه ارتباطات داخلی و بین المللی و هماهنگی واحدهای مختلف و پاسخگویی به مراجع ذی صلاح و پیگیری اشكالات و تخلفات احتمالی و ارجاع آن ها به مقامات ذی صلاح
  • تعیین خط مشی اجرایی دانشگاه بر اساس برنامه های راهبردی مصوب هیأت امنای ذی ربط، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بهداشتی، درمانی، خدماتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در چارچوب برنامه های راهبردی تعیین شده
  • ارائه گزارش سالانه عملکرد آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اجرایی، مالی و محاسباتی دانشگاه به هیأت امنا و وزارت متبوع
  •  مسئولیت در قبال كلیه امور دانشگاه و حسن اجرای كلیه مصوبات هیأت امنا در حدود مقررات مصوب و آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده از سوی وزارت متبوع و ابلاغ آن به واحدهای ذی ربط حسب مورد
  •  نصب و عزل اعضای هیأت رئیسه، اعضای حقیقی شورای دانشگاه، و رؤسای دانشكده ها و مؤسسات و واحدهای وابسته و مدیران گروه های آموزشی و پژوهشی (با رعایت مفاد آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها) و مدیران ستادی دانشگاه
  •  اجرای مصوبات و آیین نامه ها و بخشنامه های صادر شده از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری
  •  تهیه و پیشنهاد برنامه های راهبردی سیاست ها، اهداف و خط مشی ها برای طرح در هیأت امنا
  •  ارائه پیشنهاد تأسیس، توسعه، انحلال و ادغام واحدها با هماهنگی شورای دانشگاه به هیأت امنای ذی ربط 
  •  ارائه پیشنهاد همكاری های علمی با سایر مؤسسات آموزشی یا پژوهشی داخلی و خارجی به شورای دانشگاه برابر ضوابط و مقررات مربوط
  •  نمایندگی حقوقی دانشگاه نزد مراجع ذی صلاح
  • استیفای منافع و حقوق دانشگاه در مراجع قانونی (اعم از قضایی، اجرایی، اداری و ... ) به نمایندگی از دانشگاه
  • نظارت بر امور انضباطی دانشگاه (هیأت علمی، دانشجویان، كارمندان) در چهارچوب ضوابط و مقررات مصوب
  • امضای قراردادها، اسناد تعهد آور، اسناد مالی، اداری، مكاتبات دانشگاه در چارچوب ضوابط و مقررات مصوب و مسئولیت امور مالی دانشگاه طبق قوانین، آیین نامه های مالی ـ معاملاتی، اداری و مقررات و مصوبات ابلاغی ، پاسخگویی به هیأت امنا در قبال گزارشات حسابرسی ، پیگیری و رفع مشكلات و مسائل مطروحه در گزارش حسابرسی و ارائه گزارشات انجام شده به هیأت امنا 
  • تهیه آیین نامه های مالی ـ معاملاتی ، اداری واستخدامی و تشكیلاتی ـ نمودار سازمانی و تشكیلات دانشگاه و همچنین تغییر و اصلاح آن ها در چارچوب ضوابط و مقررات وزارت و پیشنهاد به هیأت امنا برای طی مراحل قانونی 
  • تهیه بودجه تفصیلی سالانه دانشگاه با رعایت مفاد آیین نامه مالی ـ معاملاتی و ارائه به هیأت امنا و همچنین نظارت بر نحوۀ هزینه نمودن بودجه تخصیصی به دانشگاه
  • ایجاد شورای مشورتی متشكل از پنج تن از اساتید شاخص و برجسته در حوزه های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجرایی (ترجیحاً با مرتبه علمی بالاتر از استادیار)

 

طراحی و پشتیبانی:ABC-TEAM.IR

آدرس :  پاسداران - حد فاصل خیابان مبعث و کوچه 53

کد پستی:                                       7185773373

فکس:                                           07138332010  

تلفن:                                            07138235704  

                                                     07138239871

                                                     07138236010 

                                                     07138229895

تلفن ثبت نام:                               07138220156

ایمیل:                     این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

                                         این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

اینستاگرام :                                    honarshiraz.ac

آدرس قدیم : خیابان خیام- روبرو بیمارستان مسلمین 

بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم. جزئیات بیشتر...